سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاتو شاخه ای از آرایشگری

امروزه کسب درآمد و فعالیت زنان در اجتماع به امری اجتناب‌ناپذیر بدل شده است، چنانچه شاهد افزایش روزافزون اشتغال بانوان در زمینه‌های مختلف می‌باشیم.

یکی از مشاغلی که از دیرباز بسیار مورد توجه بوده آرایشگری و راه‌اندازی آرایشگاه می‌باشد. کار درآرایشگاه شامل شاخه‌های متعددی بوده و به مرور زمان توسعه قابل‌توجهی یافته است.

تاتو شاخه ای از آرایشگری

یکی از شاخه‌های نسبتاً جدید آرایشی ، تاتو می‌باشد که با توجه به علاقه خانم‌ها برای برخورداری از آرایش دائم، طرفداران بسیاری یافته است. شما به راحتی می‌توانید با یادگیری این هنر برای خود مشتری جذب کنید و درآمد داشته باشید.

آموزشگاه آرایشگری قصر روشان با برخورداری از مجوز رسمی سازمان آموزش فنّی و حرفه‌ای، فعالیت خود را از سال 1378 در زمینه آموزش آرایشگری آغاز نموده و اقدام به تأسیس آموزشگاه آرایشگری کرده است. این آموزشگاه، با کمال افتخار هنرجویان بسیاری را آموزش داده و روانه بازار کار کرده است. این آموزش‌ها شامل دوره‌های متعدد و گسترده‌ای بوده که یکی از آنها نیز آموزش تاتو اعم از آموزش تاتو صورت و آموزش تاتو بدن است.
روش‌های انجام تاتو در گذشته با اکنون تفاوت بسیاری داشت. روش‌های قدیمی بسیار دردناک و سخت بود ولی اخیراً تاتو با روش‌های مدرن انجام یافته و درد به مراتب کمتری دارد.

همچنین امروزه این هنر با رعایت تمامی جنبه‌های بهداشتی و سلامتی عزیزان انجام می‌شود. آموزشگاه آرایشگری زنانه بانو یعقوبی با بهره‌گیری از جدیدترین فنون و تکنیک‌های به روز تاتو در خدمت شما عزیزان جهت آموزش تاتو صورت و تاتو بدن می‌باشد.

دوره ی آموزش تاتو

هنرجویان در طول دوره آموزش تاتو با تمامی مفاهیم پایه‌ای ، متوسط و پیشرفته تاتو صورت و تاتو بدن، زیر نظر بانو یعقوبی آشنا می‌شوند.

آنها پس از به پایان رساندن دوره، می‌توانند با شرکت در آزمون فنی‌و‌حرفه‌ای، مدرک بین‌المللی این سازمان را دریافت نموده و به راحتی وارد بازار کار شوند و در صنعتی پرسود موفقیت کسب کنند.

https://ghasreroshan.com/