سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا می توان تاتو را آموخت؟

در تاتو اشتیاق وجود دارد. در واقع ، خال کوبی دارای برخی از پرشورترین سطوح فداکاری است که در هر نوع هنر یا کار هنری وجود دارد. افرادی که خال کوبی می شوند متفاوت هستند - برخی از آنها فقط بدون انگیزه فکر کردن ، خال کوبی می کنند. پشیمانی معمولاً چندین سال بعد ظاهر می شود. با این حال بسیاری از کسانی که خال کوبی می شوند ، برنامه ریزی می کنند و به دلیل شهرت این هنرمندان به دنبال تاتو های بزرگ هستند. بسیاری از مردم هزاران مایل یا کیلومتر را طی می کنند تا آن تاتو عالی را انجام دهند و این فداکاری یک شکل واقعی از علاقه است. سپس شما خال کوبی هایی را دارید که سالها - حتی یک عمر زندگی می کنند - مهارت های خود را مرتفع می کنند و در مورد کاردستی که خیلی دوست دارند یاد می گیرند. احساسات موجود در خال کوبی خنثی کردن یا رد کردن آنها کار آسانی نیست و حتی توصیه نمی کنم آن را امتحان کنید. وقتی افراد با خال کوبی درگیر می شوند بدون اینکه ابتدا بدانند که به چه چیزی مبتلا می شوند ، ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد.
منظور من از مشکلات این است که خشم بسیاری از افرادی را که درک می کنند و سعی در خال کوبی دارند. این ماه گذشته در اوتاوا ، کانادا ، کالج Algonquin راه سختی را آموخته است تا با آنچه احتمالاً نمی فهمید آشفته نشود. این کالج برنامه جدیدی را به دانشجویان احتمالی ارائه می داد ، به ویژه یک برنامه هنری خال کوبی که دانشجویان را قادر می سازد پس از فارغ التحصیلی وارد صنعتآموزش تاتو شوند. این برنامه می تواند جایگزینی برای سنت شریف کارآموزی باشد که خال کوبی همیشه خود را بر اساس آن انجام داده است. به گفته دیوید فیربانکس ، نماینده دپارتمان مهمان نوازی و گردشگری آلگون کوین ، این برنامه از "الگوی کارآموزی سه تا پنج ساله موجود" پیروی می کند.
TattooGuy
اگر باور کردن برای شما دشوار است که یک دوره دانشگاه حتی می تواند از راه دور تدریس خصوصی حاصل از دوره کارآموزی تاتو واقعی را تکرار کند ، پس شما تنها کسی نیستید. تعداد زیادی از هنرمندان خال کوبی از منطقه با هم متحد شدند و آنچه را که احساس می کنند چیزی بیشتر از گرفتن پول نقد بدبینانه توسط کالج نیست و دادخواست آنلاین علیه این برنامه ایجاد کردند.
‘آلیسا ایسولسکی ، که استودیوی خیابان دالاهو را مدیریت می کند و به دادخواست کمک می کند ، گفت خال کوبی مترو در طول تاریخ از یک هنرمند به شاگرد منتقل شده است و چیزی نیست که باید در کلاس آموزش داده شود.

مطالعه بیشتر: آموزش میکروبلیدینگ


ایسولسکی روز دوشنبه گفت: "ایده تبدیل آن به یک پول نقد برای کالج Algonquin کمی توهین آمیز و کمی نگران کننده است." "(فارغ التحصیلان) ممکن است پس از پرداخت این پول به مغازه راه پیدا نکنند."
درست قبل از دادن اولین تاتو به مشتری در روز دوشنبه ، آلیشیا آلدرسون هنرمند خال کوبی گفت که با بیش از سه سال سابقه کارآموزی در صنعت ، هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری دارد.
"کارآموزی همیشه روشی است که به مردم برای خال کوبی آموزش داده شده است. اگر تعداد بیشتری از افراد بدون راهنمایی مناسب به شما آموخته شده باشند ، افراد بیشتری می توانند این تمرین را انجام دهند که به طور بالقوه با ایمنی یا گمراه نیستند. " "داشتن دوره ای برای هر مدت زمانی که آنها تصمیم گرفته اند انجام دهند ، احتمالاً همه مواردی را که باید بدانید شامل نمی شود."
من شخصاً فکر می کنم که با محبوبیت مداوم خال کوبی ، مردم فراموش می کنند فکر کنند آنچه را که هر وقت خال کوبی می کنند تجربه می کنند ، کاردستی است که به آن منتقل شده و آموخته است و این فقط با یک گواهی چگونگی از جعبه بیرون نمی آید به جزوه هرچه چیزی رایج و محبوب شود ، معمولاً ارزش آنرا دارد که کمتر شود. به همین دلیل است که من از دادخواست حمایت می کنم و امیدوارم که کالج  قصر روشان برنامه را به سرانجام نرساند. بعضی چیزها فقط باید تنها بمانند. تنها به افرادی که می دانند چگونه این کار را انجام دهند و کسانی که مایلند در زندگی راهی متفاوت برای یادگیری داشته باشند ، رها می شوند. کالج برای کامل کردن کارهایی که می تواند از طریق کتاب و سخنرانی تعریف و تعیین شود خوب است. اما همه مسیرها به دانشگاه نمی رسند و خال کوبی یکی از آنهاست. برای تبدیل شدن به یک هنرمند خال کوبی به نوع خاصی نیاز است و اگر می خواهید این کار را انجام دهید ، لازم است این کار را درست مثل بقیه کسانی که قبل از شما بوده اند انجام دهید.

https://ghasreroshan.com/