سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میکروبلیدینگ

آموزش میکروبلیدینگ و میکروبلیدینگ یک تکنیک دستی و نیمه دائمی برای کشیدن موهای واقع بینانه برای ایجاد فرم کامل و ابرو است. درمان میکروبلیدینگ برای هر فرد بالای 18 سال (افراد زیر 18 سال باید توسط والدین خود همراه شوند) که می خواهند هر گونه مشکل زیبایی ابروهای خود را اصلاح کنند مناسب است.

 

برای انجام موفقیت آمیز درمان ، پوست نباید در مراحل بازسازی باشد ، یعنی نباید آسیب ببیند. در صورت وجود اگزما ، درماتیت سبورئیک ، آکنه ، جوش یا هرگونه آسیب در ناحیه ابرو. اگر چنین مشکلاتی دارید می توانید از کرم PhiTopic به مدت هفت روز قبل از درمان استفاده کنید تا این مشکلات برطرف شود. PhiTopic در سالنهایی که درمان انجام می شود در دسترس است / قابل سفارش است.

 

 

در آموزش میکروبلیدینگ شکل / تقارن ابرو شما با استفاده از PhiCompas محاسبه می شود که به درستی مورفولوژی صورت (ساختار) و نسبت طلایی شما را اندازه گیری می کند (phi 1،618). شکل شما با چشمان بسته کشیده می شود زیرا به این ترتیب هر عضله تقلیدی که می تواند بر تقارن ابرو تأثیر بگذارد شل می شود.

 

هنگامی که شکل شما را ترسیم کردیم ، همه اندازه گیری ها را با PhiApp بررسی می کنیم تا به کمال برسیم. سشوارها همیشه در جهت رشد طبیعی موهای مشتریان طراحی می شوند تا به واقعی ترین حالت میکروبلیدینگ ابرو دست پیدا کنیم. ما همچنین از رنگدانه های PhiBrow استفاده می کنیم.

 

میشل رنگ شما را بر اساس رنگ موهای طبیعی ابرو شما انتخاب خواهد کرد. رنگدانه های ما بصورت سفارشی برای دستیابی به بهترین نتیجه مطابقت دارند.

 

 

شکل / تقارن ابرو شما با استفاده از PhiCompas محاسبه می شود که به درستی مورفولوژی صورت (ساختار) و نسبت طلایی شما را اندازه گیری می کند (phi 1،618). شکل شما با چشمان بسته کشیده می شود زیرا به این ترتیب هر عضله تقلیدی که می تواند بر تقارن ابرو تأثیر بگذارد شل می شود.

 

هنگامی که شکل شما را ترسیم کردیم ، همه اندازه گیری ها را با PhiApp بررسی می کنیم تا به کمال برسیم. سشوارها همیشه در جهت رشد طبیعی موهای مشتریان طراحی می شوند تا به واقعی ترین حالت ابرو دست پیدا کنیم. ما همچنین از رنگدانه های PhiBrow استفاده می کنیم.

 

میشل رنگ شما را بر اساس رنگ موهای طبیعی ابرو شما انتخاب خواهد کرد. رنگدانه های ما بصورت سفارشی قابل انطباق هستند تا به بهترین نتیجه شما برسند.

https://ghasreroshan.com/آموزش-میکروبلیدینگ/