سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه آموزش میکروبلیدینگ

هزینه آموزش میکروبلیدینگ به صورت خصوصی از صفر تا صد 3.000.000 تومان، نیمه خصوصی(3 نفره) 2.400.000 تومان و به صورت عمومی 1.860.000 تومان است که همراه با مدرک معتبر فنی حرفه ای است.
در آموزش میکروبلیدینگ در ابتدا باید کاربرد رنگ ها توضیح داده شود که ما در این مقاله برای شما در مورد رنگ ها و کاربرد آن، مختصر توضیحی می دهیم.
مثلث رنگ، شامل رنگ های آبی، زرد، قرمز است. مثلث تاتو، شامل رنگ های قهوه ای، زرد و قرمز است. به عبارتی در مثلث ابرو به جای رنگ آبی ، قهوه ای را جایگزین کنید که به جای رنگ فرعی بنفش در مثلث رنگ، رنگ شکلاتی در مثلث تاتو ایجاد میشود .
جالب است بدانید که بعضی ها در رنگ خط چشم، رنگ قهوه ای میریزند که آبی نشود درصورتی که این کار کاملا اشتباه است، چون مشکی یک پیگمنت قوی از رنگ آبی است و رنگ قهوه ای را که در مثلث به جای آبی نشانده ایم، درواقع حاوی پیگمنت آبی است و اگر قهوه ای را به مشکی اضافه کنیم ، آبی در آبی به سورمه ای تبدیل خواهد شد.
به همین دلیل تاتوهای قدیمی، سورمه ای و دودی می شدند به این دلیل که رنگ قهوه ای اضافه می کردند و تصورشان بر این بود که قهوه ای پیگمنت قرمز دارد ، حال آنکه پیگمنت غالبش آبی است.
نکته: رنگ قهوه ای پیگمنت های بسیار قوی از رنگ آبی دارد لذا در خنثی سازی ها نباید بیش از یک سر خلال رنگ قهوه ای در ترکیبات رنگی استفاده کرد
اگر برای آموزش میکروبلیدینگ به دنبال بهترین میکروبلیدینگ کار هستید که از پایه جدیدترین تکنیک ها را یاد بگیرید، ما به شما سرکار خانم فروز اسلامی، مرکز تخصصی میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن، زیر نظر پزشک متخصص که با ارائه خدمات هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن، هاشور سه بعدی ابرو به روش فیبروز، بن مژه، خط چشم، برجسته سازی لب و رژلب با استفاده از بهترین رنگ های آمریکایی را معرفی می کنیم. برای هزینه آموزش میکروبلیدینگ و مشاوره می توانید با شماره ی زیر در روزهای شنبه الی چهارشنبه تماس بگیرید، ساعت های تماس از 11 صبح الی 8 شب است.

https://ghasreroshan.com